dinsdag 24 juli 2007



3 opmerkingen:

Leen Prims zei

hoi daar,
Ook ik volg met plezier de blog, en lees graag jullie belevenissen daar! Ik blijf zeker lezen, dus bloggen maar!
het is leuk om mee te kunnen volgen, dan krijg ik altijd de kriebels om mee te doen.
Vanuit gouw- en scoutsfront weinig nieuwtjes en ik veronderstel dat je op de hoogte wordt gehouden door potto wat betreft district, vlammen en andere gerelateerde zaken.
Geniet ervan ginder, snuif alles nog meer op, en slaag alle ervaringen maar op in die rugzak.
groetjes,
leen

Ine Benzine zei

Wat een snoezige kindertjes! Ik hoop voor jullie dat ze even lief zijn als ze er uitzien!

Anoniem zei

hey bro,
het ziet er naar uit dat het daar helemaal niet tof is en dat ge waarschijnlijk elke nacht in uw bed ligt te huilen van heimwee, dus kom dan maar terug he! :) mis je. sis