maandag 18 juni 2007

Ake ake Tuut tuut

Vandaag was de laatste dag voor ons vertrek. Vandaag was een hectische dag. Eerst een paniekaanval verholpen door de rugzak met al onze belangrijke reisdocumenten te gaan ophalen, die we heel wet-van-Murphy-gewijs vergeten waren in een locker in de Decathlon. Vervolgens heel Leuven platgelopen voor de laatste aankopen, de finale handtekeningen en de nog achterstallige afscheidskussen. En toen, nadat de dokter mijn laatste hepatitisspuit mijn arm had ingejaagd, sloeg het besef in als een bom.

Het is zover !!! Of om het met de welluidende woorden van DJ Sash te zeggen:

Ecuador !
Morgen om 8u15 nemen we de vlieger naar Madrid en vandaar een andere naar Quito.
Spijtig dat er in onze extensieve reisapotheek geen Rilatine of slaappillen zitten. Ik zal dus maar gewoon wat vanuit mijn bed naar het plafond gaan liggen staren terwijl de 'wat-ben-ik-allemaal-vergeten'-lijstjes en de 'whaa-wat-gaat-dat-allemaal-worden'-aanvallen door mijn hoofd razen.
Dat iemand anders die schapen maar telt...

7 opmerkingen:

Farah zei

Lieve Thomas en Jasmien,

ik wens jullie een heel goede reis en ik vind jullie zeer moedig!
voorzichtig zijn!

kussen

Farah

Liesbeth zei

que te vayas bien!
en maak er een helse trip en ervaring van!

dikke kus
Liesbeth

PAPA zei

Dag Jasmien en Thomas, ikhoop dat jullie het meer dan naar je zin hebben ginder maarlaat het maar vlug kerst zijn, dat wordt dit jaar een extra feest

ik wacht met ongeduld op verdere info

bierbekenaars zei

Dag kindjes,

Hopelijk zijn jullie daar veilig aangekomen.
We zullen jullie hier missen en zie dat we geen klachten horen!

xx

Roy zei

Hey Thomas en Jasmien,

Te gek wat jullie doen, hopelijk worden al jullie verwachtingen meer dan waar gemaakt. Het beste!

Groetjes
Vinciane en Roy

Unknown zei

Hey Thomas en Mien,

Ik dacht jullie nog te bellen dinsdagavond...
Helaas hingen jullie toen waarschijnlijk al ergens boven de oceaan of het eindeloze oerwoud!
Ik vind jullie inzet absoluut prachtig.

Vol bewondering,
Tom...

mams-hilde zei

Hola querido Thomas y Jasmien!

Estoy muy contenta que todo parece muy bien, quizas demasiado bien... es que tengo miedo que no volverais si todo queda ser fantastico alli....
Espero con mucho impaciencia de sus noticias. Entretanto os deseo mucho éxito con el proyecto.
Un abrazo fuerte.
mams/Hilde
P.S. 'k heb juist een google-account aangemaakt en wou dit even testen. Bye